lørdag den 2. marts 2013

Jeg holder filmaften, her til aften. Jeg har lige set Project X, og det er nok den fedeste film jeg længe har set! Anmeldelse: Filmen handler om Thomas, som har fødselsdag. Thomas' to bedste venner Costa, & JB vil holde en fed fødselsdagsfest, for Thomas. Costa, inviterer hele deres High School, som selvfølgelig kommer. For at gøre en kang historie kort, og ikke ødelægge filmen, vil jeg bare sige at, det bliver den vildeste fest jeg har set!!
Det er her jeg undre mig over hvad helvede jeg laver i Danmark?  Her i DK er festerne jo ingenting. ihvertfald ikke i privaten. egentlig kunne jeg godt tænke mig at holde en vild fest en dag i fremtiden :D

Tidligere idag, så jeg Moulin Rouge, som er min yndlingsfilm, så den kan jeg også anbefale.

Jeg vil se den næste film, så god aften, og weekend :D

1 kommentar: